Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel



Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel albüm indir, Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel online indir, Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel mp3 indir, Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel full dinle, Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel beleş indir, Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel rapid indir, Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel no rapid indir, Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel şarkı sözleri indir

[2008] Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel (08.02.2008)




01 - Sezen Aksu - El Gibi
02 - Demet Akalın - Pembe Dizi
03 - Yaşar - Başımda Sevdan
04 - Deniz Seki - Doyamadım
05 - Gülben Ergen - Yalnızlık
06 - Yıldız Tilbe - Gül Zamanı
07 - Özgün - Aşk Çiçeği
08 - Niran Ünsal - İyi Ki Varsın
09 - Hüseyin Turan - Dinle
10 - Betül Demir - Başka Birşey
11 - Berdan Mardini - Senden Çocuğum Olsun İstiyorum
12 - Tarık - Sevdim Bir Kez
13 - Suat Suna - Senden Önce Yoktum
14 - Barış Akarsu - Gel Gör Beni Aşk Neyledi
15 - Ferda Anıl Yarkın - Ayrılmayalım
16 - Ogan Aydın - Kollarında


http://rapidshare.com/files/90278969/Cesitli_Sanatcilardan-Sevgiliye_oezel_-_2008.MrLbR.rar



Yorumlar

Cesitli Sanatcilardan - Sevgiliye Özel Konusunda toplam 0 yorum vardır.

Yorum Gönder

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors