Alisan-Ve Kimseye Güvenmiyorum



Alisan-Ve Kimseye Güvenmiyorum albüm indir, Alisan-Ve Kimseye Güvenmiyorum online indir, Alisan-Ve Kimseye Güvenmiyorum mp3 indir, Alisan-Ve Kimseye Güvenmiyorum full dinle, Alisan-Ve Kimseye Güvenmiyorum beleş indir, Alisan-Ve Kimseye Güvenmiyorum rapid indir, Alisan-Ve Kimseye Güvenmiyorum no rapid indir, Alisan-Ve Kimseye Güvenmiyorum şarkı sözleri indir

1.Hersey Yalan Olmus
2.Ve Kimselere Güvenmiyorum
3.Sari Güller(Sen Yarali Ben Yarali
4.Urfali Sevmis
5.Allah Allah
6.Çinarlar
7.Hele Bi(Club Version)
8.Lewere
9.Yukaridaki Allah
10.Birakin Yakami
11.Yare(Kürtçe)
12.Hele Bi

indiresmi

http://rapidshare.com/files/196277817/VE_KIMSELERE_GUVENMIYORUM_2007.rar



Yorumlar

Alisan-Ve Kimseye Güvenmiyorum Konusunda toplam 0 yorum vardır.

Yorum Gönder

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors