Türkülerin Seda'sı - Kurban Olayım (2009)



Türkülerin Seda'sı - Kurban Olayım (2009) albüm indir, Türkülerin Seda'sı - Kurban Olayım (2009) online indir, Türkülerin Seda'sı - Kurban Olayım (2009) mp3 indir, Türkülerin Seda'sı - Kurban Olayım (2009) full dinle, Türkülerin Seda'sı - Kurban Olayım (2009) beleş indir, Türkülerin Seda'sı - Kurban Olayım (2009) rapid indir, Türkülerin Seda'sı - Kurban Olayım (2009) no rapid indir, Türkülerin Seda'sı - Kurban Olayım (2009) şarkı sözleri indir




01. Türkülerin Seda'sı Bana Sor
02. Türkülerin Seda'sı Kar Yağdı Dağlarıma
03. Türkülerin Seda'sı Muradın Olsun
04. Türkülerin Seda'sı Nideyim
05. Türkülerin Seda'sı Unutmadım Ki
06. Türkülerin Seda'sı Diyarbekir
07. Türkülerin Seda'sı Sevdim Seni Malatyalı
08. Türkülerin Seda'sı Gideceğim Bu Diyardan
09. Türkülerin Seda'sı Sen Evlisin Ben Evliyim
10. Türkülerin Seda'sı Kurban Olayım
11. Türkülerin Seda'sı Can Taşıyorum
12. Türkülerin Seda'sı Kırk Yıl Sırtında Taşı
13. Türkülerin Seda'sı Mehmetçik Ölmez

RapidShare: Easy Filehosting



Yorumlar

Türkülerin Seda'sı - Kurban Olayım (2009) Konusunda toplam 0 yorum vardır.

Yorum Gönder

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors