Etkin - Ağlamak İstiyorum



Etkin - Ağlamak İstiyorum albüm indir, Etkin - Ağlamak İstiyorum online indir, Etkin - Ağlamak İstiyorum mp3 indir, Etkin - Ağlamak İstiyorum full dinle, Etkin - Ağlamak İstiyorum beleş indir, Etkin - Ağlamak İstiyorum rapid indir, Etkin - Ağlamak İstiyorum no rapid indir, Etkin - Ağlamak İstiyorum şarkı sözleri indir

Yağmur yağıyor bu gece şehre
Yürümek ıslanmak istiyorum ben
Işığın sönmüş perden çekilmiş
Göysünde ağlamak istiyorum ben


Bizi hiç bir neden üzemez derken
Bu hüzün nedirki kalbime çöken
Saçımda yumuşak ellerin varken
Dizinde ağlamak istiyorum ben


O güzel dilinle versen teselli
Sıcak nefesinle okşasan beni
Hıçkıra hıçkıra çocuklar gibi
Göysünde ağlamak istiyorum ben


Saatler dursada sabah olmasa
Gönlümüz bu büyük sevda yazılsa
Sevgilim bu aşka Bir hakkım varsa
Göysünde ağlamak istiyorum ben.
İNDİR;



Yorumlar

Etkin - Ağlamak İstiyorum Konusunda toplam 0 yorum vardır.

Yorum Gönder

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors