Nigar Salman – Defolu Aşklar



Nigar Salman – Defolu Aşklar albüm indir, Nigar Salman – Defolu Aşklar online indir, Nigar Salman – Defolu Aşklar mp3 indir, Nigar Salman – Defolu Aşklar full dinle, Nigar Salman – Defolu Aşklar beleş indir, Nigar Salman – Defolu Aşklar rapid indir, Nigar Salman – Defolu Aşklar no rapid indir, Nigar Salman – Defolu Aşklar şarkı sözleri indir


Söz – Müzik: Nigar Salman
Aranje: Tamer Özkan
Mastering: Muammer Tokmak
Her seferinde bir umut başlıyorum,
Bir de bakıyorum boşa kürek sallıyorum.
Geçmişi mazi sayıp yenisine bakıyorum,
Alemin fabrikası bozuk anlamıyorum 
Seri üretim gibi hep aynı kaçıklar,
Nereden bulunur ki bilmem adam akıllı aşklar ???
Sağlamlar neden kendini benden saklar ???
Benim de payıma düşenler ” Defolu Aşklar ” 
Delik deşik aşkını yamalıyorum,
Senin kalbin bu kadar mı?
Daralıyorum…
Sağa sola bakıp bakıp,
Aranıyorum
Daha farklı modelini bulamıyorum 
Nigar Salman yeni albümü ile yakında..



Yorumlar

Nigar Salman – Defolu Aşklar Konusunda toplam 0 yorum vardır.

Yorum Gönder

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors